Translate

venres, 24 de decembro de 2010

ACAPARANDO O BLOGGER DE MIÑA TÍA PILI. FELIZ 2011 :)

Un ano máis volven estas datas tan fermosas e importantes, na que cada un intenta semellar e transmitir unha felicidade, con cada sorriso, con cada agasallo. Si, o 2010 foi un ano con cousas malas para moitos, pero para outros tantos, foi un ano que nunca esquecerán. Si queremos recordalo só podemos esquecer o que nos fixo chorar, o que nos fixo sacar o odio máis profundo e lembrar sempre aquilo que nos fixo derramar bágoas, pero de felicidade, que nos fixo rir ata acabar con dor de barriga...todas aquelas cousas, que por moi confusas ou extrañas que semellen agora, fixéronnos sentir especiais.
Xa casi entrou o 2011, e esperemos que supere en armonía e delicia a cada segundo do ano anteríor. Estas festas téñense que vivir en compañía das persoas as que queremos e que nos queren, compartir con elas a felicidade que sentimos nestes momentos e sobre todo recordarlles que o vivido non superará o que vamos vivir.
Sen máis demora, deséxovos unhas moi boas festas e un próspero ano novo.
Ánxela.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Un año más regresan estas fechas tan hermosas e importantes, en las que cada uno intenta parecer y transmitir una felicidad, con cada sonrisa, con cada regalo. Si, el 2010 fue un año con cosas malas para muchos, pero para tantos otros, fue un año que nunca olvidarán. Si queremos recordarlo sólo podemos olvidar lo que nos hizo llorar, lo que nos hizo sacar el odio más profundo y recordar siempre aquello que nos hizo derramar lágrimas, pero de felicidad, que nos hizo reir hasta acabar con dolor de barriga...todas aquellas cosas, que por muy confusas o extrañas que parezcan ahora, nos hicieron sentir especiales.
Ya casi entró el 2011, y esperemos que supere en armonía y alegría a cada segundo del año anteríor. Estas fiestas se tienen que vivir en compañía de las personas a las que queremos y que nos quieren, compartir con ellas la felicidad que sentimos en estos momentos y sobre todo recordarles que lo vivido no superará a lo que vamos a vivir.
Sin más demora, os deseo unas muy buenas fiestas y un próspero año novo.
Ánxela

Na Armada nevaba

Na Armada nevaba
neve..