Translate

domingo, 1 de xaneiro de 2012

01-01-2012 - UN ANO CON CAMBIOS POSITIVOS

Hoxe comenzou o ano 2012, tal como nos indica o título, e teño unha sensación de paz, porque é como se todo empezase de novo nas nosas vidas. Anque realmente non é así, só foi que o reloxo marcou a hora de cambio de ano e máis nada. Eso sí, xa correndo as horas do 2012 eu xa teño outras expectativas distintas. Unha delas é non ter tan abandonado este blogger por que realmente me pertenece e se eu non escribo ninguén o vai facer por min... E confésovos que este espacio naceu no ano 2008, cando eu marchara ó C.P.A.P (Centro de Promoción da Autonomía Persoal) de Bergondo e que me cambiou a vida.. Son consciente de que, este ano que acabamos de empezar, tal vez sexa o meu último no centro e moitas cousas van a cambiar outra vez, pero este sitio tén que seguir, é un dos meus propósitos... Pero teño máis, que vou procurar que se cumplan. Outro deles é o de preocuparme da xente, das amizades que se interesan por min, por que dende logo uns dámolo todo e outros case nada (por non decir nada),  e eso non pode ser posto que estón a persoa que leva os paos realmente é sempre a mesma.  ¿Que se me estarei facendo egoísta?, eu diría que non, simplemente é síntoma de madurar a base de escarmentar, e esta lección ensinouma alguén que parece ser moi maduro neste aspecto e, como tén razón, a partires de hoxe voulle facer caso.
Quero cambiar, e o que algo quere algo lle costa, pero acabao conseguindo, e eso é o que me vai a pasar a min.
Feliz 2012

2 comentarios:

  1. Hola guapa
    Lo primero desearte que este año sea muy bonito para ti.
    Espero que cada vez que escribas aqui me llegue la notificación, de todas formas entraré de vez en cuando para ver si hay algo nuevo.
    Dices que si te estaras haciendo egoista? Tu nunca podrás ser egoista porque no lo llevas escrito en tus genes, solo es que la vida nos enseña pasito a pasito a protegernos para no sufrir Esty seguro que esa persona que madura que te está enseñando esta lección, te aprecia mucho y no puede ver un lagrima tuya rodando por tus mejillas. Me alegra mucho que tengas personas de esa categoría a tu lado y que te sientas arropada por ella.
    Estoy segura que cambiarás y conseguirás todo aquello que te propongas, te conozco, y sé lo luchadora y costante que eres, por eso no lo dudo.
    Muchos besos mi reina de la sonrisa y no la pierdas ni un solo segundo en todo este año 2012

    ResponderEliminar
  2. Gracias miña nena, quérote moito. :)

    ResponderEliminar

Moitas gracias por visitarme. Unha aperta. ;)

Na Armada nevaba

Na Armada nevaba
neve..